Personal Photos #54

{ 04 september }

Zo, dat was de zomervakantie alweer! Ik had zes weken vrij (groot voordeel van het werken in de onderwijssector), maar de tijd vloog voorbij. Op het ene moment stond ik op het vliegveld op Schiphol, was ik even in Turkije en het andere moment stond ik weer voor de klas. Deze Personal Photos gaat voornamelijk over mijn vakantie in Antalya, waar ik onwijs van heb genoten. Dit zijn mijn vakantiekiekjes!

Weg uit regenachtig Nederland, op naar Turkije, waar altijd het zonnetje schijnt! Altijd leuk, die ‘mind your step’ loopbanden op Schiphol.

In het vliegtuig! Joey en ik zijn acht dagen in Antalya, Turkije geweest. We waren er echt aan toe om er even tussenuit te gaan – we waren immers al drie jaar niet op vakantie geweest. We hadden er zin in!

Ik kan altijd zo genieten van het mooie uitzicht! Hier vlogen we ergens boven Slowakije.

En na een hele rustige, aangename vlucht en een kort busritje, kwamen we dan eindelijk aan bij Hotel Grand Park Lara. Het was al laat en we waren moe van de reis, dus besloten we alleen nog even wat te eten in het restaurant en daarna lekker naar de hotelkamer te gaan. We zaten op de hoogste verdieping en hadden dus wederom een mooi uitzicht!

De volgende dag hebben we het hotel een beetje verkend en lekker in het zwembad gelegen. Joey kocht vlak voor de vakantie een waterdicht hoesje voor zijn telefoon van Optrix, met verschillende lenzen erbij, waarmee je onder water kan. Superleuk! Zoiets vráágt natuurlijk om een selfie, haha.

En zo heb ik mijn uren doorgebracht – dobberend op het luchtbed in het water. Het was iedere dag minstens 40 graden in Antalya, reden genoeg om verkoeling te zoeken in het zwembad.

Heerlijk om vanaf ons balkon naar de mensen in en rond het zwembad te gluren.

Grand Park Lara is een all inclusive hotel, we konden dus de hele dag gratis eten en drinken pakken. Je hoort vaak van die horrorverhalen over het eten in hotels in Turkije, maar wij hadden niks te klagen! Het warme eten was goed warm en de koude hapjes werden goed gekoeld. Ook was het eten redelijk gevarieerd, voor ieder wat wils en niet iedere dag hetzelfde buffet. Ik heb vooral veel rijst gegeten en mijn eigen salades samengesteld.

Ook was er een hele patisserie met allerlei goddelijke desserts, toetjes en andere zoetigheden. Het bananencakeje was echt héérlijk.

Op naar het strand!

Ik ben nog steeds heel blij met mijn bikini van Hunkemöller, die ik in de sale voor 5 euro heb gescoord. Veel plezier van gehad!

Wat is het strand en de zee toch prachtig. Zo rustgevend ook, het geluid van de brekende golven die steeds wat verder het strand op komen.

<333

Jump if you’re happy!

Iedere dag werd onze hotelkamer netjes schoongemaakt. Ook de bedden werden mooi opgemaakt, het was steeds weer een leuke verrassing om de lakens in mooie figuren te zien liggen.

Ik wil terug! Ik ben echt tot rust gekomen op vakantie, het was heel fijn om even niks te moeten en puur te genieten van de vrijheid en het mooie weer.

Laatste dagje!

De tijd vloog voorbij, want na een week moesten we de koffers weer inpakken en begonnen we aan de terugreis. Met veel oorpijn landden we op Schiphol. Maar wat hebben Joey en ik een geweldige week gehad!

Eenmaal thuis lagen er behoorlijk wat producten in pakketjes op me te wachten. Uitpakken, bekijken, sorteren, uitpakken, bekijken, sorteren… Ik heb voorlopig weer genoeg materiaal om te reviewen!

Sproetjes! Ik hou van sproetjes, ik wou dat ik er meer had (en dat ze het hele jaar bleven).

De volgende dag mocht ik mijn telefoonabonnement verlengen en nam ik meteen een nieuw toestel. Ik ben voor de iPhone 5S gegaan en ik ben er heel blij mee! Ook kocht ik het boek Aanpakken! van Sophie Kinsella. Nieuw leesvoer, hoera!

Afgelopen maandag begon het echte leven weer. Mijn eerste stagedag! Ik loop dit jaar stage in groep 8, drie dagen in de week. Tot nu toe bevalt het me goed, al is het wel een hele omschakeling van kleuters naar groep 8. De klas is in ieder geval gezellig, dat heb ik al gemerkt!

En toen was ik zo slim om op mijn bril te gaan zitten. Niet zo praktisch, een bril in drie stukken. Deze week maar een nieuwe uitzoeken! Tot die tijd zal ik het met mijn lenzen moeten doen.

Leuk pakketje van DKNY! Drie lolly’s in appelsmaak én het welbekende appelparfum in minivorm. Schattig, maar ook lekker!

PicMonkey Collage

Twee snelle outfitfoto’s van deze week. Links draag ik mijn nieuwe lichtroze blazer van Vero Moda en rechts mijn nieuwe knalroze tas van Trendyneeds.nl. Zeer blij met beide items!

En morgen (donderdag) begint de pabo ook weer. Altijd even spannend, zo’n eerste schooldag. Nog een half jaartje en dan ben ik klaar, als alles goed gaat. Kan niet wachten!

35 reacties op “Personal Photos #54”

1. Cheyenne zegt:

Wat leuk dat je zo’n fijne vakantie hebt gehad! Ik heb deze vakantie veel boeken van Sophie Kinsella gelezen, ze schrijft zo leuk! Leuk artikel!

2. Anneloes zegt:

Je vakantie ziet er echt heerlijk uit, dat zal wel ultiem genieten zijn geweest! Veel plezier terug op de pabo vandaag, dat zal ook wel weer even wennen zijn na de vakantie.

3. Lidewij zegt:

Wat een geweldige foto’s, je kunt echt zien dat je helemaal ontspannen bent! En wat spring je hoog! 😀

4. Laura zegt:

Heerlijk om die vakantiefoto’s te zien! Het echt leven is weer begonnen.. 😉

5. Suzanne zegt:

Leuk om te zien lotte. Heerlijk zo’n terugblik naar je zomervakantie.

6. Goed genoten en uitgerust op vakantie zie ik. Ik ben nog nooit in Turkije geweest en heb nog nooit in een All-inclusive hotel gezeten. Vanwege de horrorverhalen die ik altijd hoor haha.

7. Desmain zegt:

Ik ben ook in Turkije geweest (5 jaar geleden) en het is zo’n mooi land!

8. Chantal zegt:

Leuk! Ik ben in april ook naar Grand Park Lara geweest en vond het echt een geweldig hotel, zou er zeker nog eens naartoe gaan. 🙂 wij zijn echt voor heeel weinig geld geweest, want het was een soort introductieprijs, aangezien hij pas 1,5 jaar open is en nu is het helaas een stuk duurder geworden. 🙁

9. Leuke foto’s en heerlijk dat je zo bijgekomen bent! Na drie jaar mag je ook wel weer eens lekker weg :). Succes dit jaar in groep 8 en lekker weer beginnen op school, nog eventjes dan alweer klaar!

10. Emilia zegt:

Ohhh heerlijk al die vakantiefoto’s, het ziet eruit alsof jullie echt een heerlijke, relaxte tijd hebben gehad in Turkije! En wow, die toetjes in het hotel zien er zó lekker uit!
    Die lichtroze blazer staat je super pretty en je roze tas is ook echt vet schattig. Heel veel plezier en succes weer op school vandaag Lot! Liefs

11. Idhuna zegt:

Hele leuke foto’s! Zo te zien heb je het naar je zin gehad!

12. Jana zegt:

Zo te lezen, heb je een fantastische vakantie achter de rug, Lotte! Ik lees vaker en vaker goede ervaringen over antalya en het begint toch wat te kriebelen om daar eens op vakantie te gaan… Maar eerst nog wat sparen denk ik.
    Liefs, Jana

13. Charile zegt:

Leuke foto’s!

14. Manon zegt:

Wat een leuke foto’s, oh lekker genieten op vakantie, ik wil terug naar Italie haha! Ik vind die foto onderwater super leuk

15. Maaike zegt:

Heel veel plezier en succes op stage en met de laatste loodjes van je opleiding. Ik begin maandag weer met lesgeven, maar ben al 2 weken aan het werk.

16. Maaike zegt:

Fijn dat jullie -na drie jaar- toch nog op vakantie zijn geweest!

17. Daphne zegt:

Wat een superleuke en zomerse foto’s!

18. Kirsty zegt:

Wat een fijne foto’s! Zo te zien hebben jullie een heerlijke vakantie gehad! 🙂

19. Beau zegt:

Wat een heerlijke vakantie foto’s heb je! Ik word direct jaloers 🙂

20. Dionne zegt:

Wat een fijne foto’s!

21. Manon zegt:

Wat een heerlijke foto’s je springt echt hoog op die ene foto haha! 🙂

22. Thefoodiary zegt:

Wat een heerlijke vakantiefoto’s! Je hebt de bikini van de Hunkemöller die ik zó graag wou, maar het broekje ze niet meer in een kleine maat hadden 🙁 Wel een omschakeling van de kleuters naar groep 8, maar het zal vast een super leuk jaar worden~!

23. Marloes zegt:

Super leuke foto’s! Zo te zien hebben jullie een heerlijke vakantie gehad. En mooi hotel ook zeg! De toetjes zien er ook te lekker uit. Dit vind ik altijd het allerleukste aan all inclusive, haha!

24. Denise zegt:

Wat een heerlijke zomerse foto’s! Ik ben ook wel eens in Lara geweest! Wat heb je trouwens veel pakketjes ontvangen, wauw!

25. Mariska zegt:

Super leuke foto’s weer om te zien Lotte! 🙂 Jullie zien er echt zo lief uit samen! En veel plezier met je iPhone 5s! Die is zo vet 😀

26. Marlissa zegt:

Echt leuk om te lezen en te zien! Ik vertrek morgen naar Gran Canaria en door dit artikel heb ik er al extra veel zin in! 🙂 Liefs Marlissa

27. Bianca zegt:

Heerlijk die vakantie foto’s! En wow wat heb je veel producten gekregen haha!

28. Eilish zegt:

Prachtige foto’s Lotte! Wauw!

29. roos zegt:

Leuke foto’s allemaal! Ik mis mijn vakantie echt als ik al die zonnige foto’s zie.

30. Lekker al die vakantiefoto’s! Het uitzicht vanaf het balkon ziet er tof uit!

31. Gerjanne zegt:

lekker vakantie maar ik heb het hele jaar sproeten over mijn gezicht nou je mag ze gratis hebben evenals die verdwaalde op mijn armen en benen:(

32. och super leuke foto’s!
    En lijkt mij echt een heerlijke vakantie

Liefs
    Karlien

33. femketje zegt:

ik ben toe aan vakantie als ik die lovely foto’s zie XD

34. Stephanie zegt:

Wat ben je toch mooi 🙂
    En wat een heerlijke foto’s met je vriend, je kunt wel zien dat jullie genoten hebben! Fijn 😀